fler tankspridda vänner....

Jag har en annan vän som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om när det gäller tankspriddhet.
Han här dock en av de intelligentaste personer jag känner men ibland så....

* När han ber om telefonkatalogen- för att ringa hem och berätta att han inte kommer hem på middag! Det telefon nummer han alltid haft....

* När han går ut från vårt hus, över parkeringen och runt bilen - för att då upptäcka att han inte har på sig skor! Det är vinter ute...

* När han glömmer hoppa av skidliften och åker över rampen som samlar upp byglarna....

UNDERBARA MÄNNISKA!!!


Kommentarer
Postat av: Trollmor

hahaha finns det fler än jag alltså! underbart med såna människor, så länge det inte är ensjälv...
:)

2007-08-08 @ 20:44:02
URL: http://www.trollmor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0