Fönsterputs och städhjälp.

Efter att i en massa år ha tvättat fönster på mitt egna lilla sätt (ja en del vet hur det är, GABB I!! skratta inte, men en ledtråd för er som undrar så är det en vattenslang med i tricket) så tror jag att jag i år ska kosta på en lejd fönsterputsare.Framför allt eftersom jag idag märkte att det inte gick att se ut genom äldste sonens fönster när solen sken på det, och efter att ha putsat blev det rent men dock lite randigt :-)
Skulle även kunna tänka mig städhjälp varannan vecka.
Är det någon som vet någon vettig och prisvärd person som utför detta här i stan? (sundsvall).

HJÄLP,innan vi gror igen.....

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahaha! Kan meddela att min man tvättade ALLA våra fönster idag. Medan jag var på Norra och roade mig med kidsen. Sen avrundade han med att torka ALLA golv. Medan jag var på fotbollsmatch. Vill du hyra honom? ;) KRAM

2007-08-19 @ 22:45:38
URL: http://fyragryn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0