nej!

En vännina till mig bloggar också (http://fyragryn.blogg.se) och skrev här om dagen om sin två åring som säger nej till allt.
Jag kan meddela er som har små barn att det kommer tillbaks när de är TRETTON!
Då är det mesta också nej, men mera surt NEEJ om det inte passar. Och för att det ska passa ska det köpas nya data spel, psp spel, åka till Liseberg, köpa DYRA kläder osv eller om det mot förmodan skulle komma någt eget initiativ från unge hernn så är det bra (men det är sällsynt).

"Mamma hitta på något man kan göra" brukar det låta. Och som en rätt så kreativ mamma, om jag själv får säga, kommer med en massa förslag. Men ALLT är NEEJ.

Så Njut av Tvååringens nej, det kommer ett värre sedan.
Och Njut av trettonåringens nej, det kallas väl frigörelse kan jag tänka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0