fortsättning ang Hudvårdsvisningen

Igår ringde kvinnan som hade visningen.
Jag sade vänligt till henne att det varit trevligt men att jag inte tyckte att produkterna passade mig.
Förklarade dessutom på vilket sätt.
Då säger hon "jag skulle vilja ha dig som test kund"
Okej tänkte jag, jag får testa och utvärdera för henne gratis?
Nä då skulle jag enligt henne köpa hela kittet för 2800:- och utvärdera....
MEN DET ÄR JU SOM OM JAG SKULLE KÖPT DET DIREKT SJÄLV (och sedan ångrat mig) PUCKO!!!
Sedan försökete hon förkara varför det kanske inte var så bra första gången och att man måste prova flera veckor innan man kan säga om man trivs med produkten eller ej.
MEN man kan ju inte testa flera vckor om man ser ut som ett spöke efter en gång. Med bubblig hy och näst intill exem.
JÄVLA kärring!!
ÅH vad jag hatar denna typ av säljteknik.

Tänkte vara snäll mot märket i först inlägget och inte nämna dem vid namn, men nu så..
Mary Kay, passa er!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hehe, jag var på en sån visning för några år sen. Vilket skämt. Om jag så hade trillioner på banken hade jag inte handlat. Vansinne!

2007-10-19 @ 18:18:34
URL: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/
Postat av: Asa Eden

Haller med, vilket pucko!

2007-10-20 @ 02:02:30
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0