Hudvårdsvisning (märke från USA)

Jag var på en hudvårdsvisning på söndag em. Jätte mysigt att få rå om sig själv.
Vi fick göra våra händer mjuka och lena. Prova produkter för ansiktet.
Rengöring, peeling, fuktkräm, foundation och som toppen på allt maskara och lipgloss.
Vi blev kanon snygga alla fyra!
Kanske man skulle satsa på hela kittet.
Ja menar att känna sig pigg och snygg när man närmar sig 40 är ju inte helt fel. Med en hy len som honung och inte en skönhets fläck.

De hade tre olika paket.
Det stora som innehöll ALLT (förutom maskara, lipgloss, smink. DVS bara grunden) kostade endast 2800:-
(men då fick man dela betalningne på tre gånger!! men daaaa!!)
Mellan paketet gick lös på ca 2200:-
Och lilla paketet 1500:-

Jag har inte hämtat mig från chocken ännu.....

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Gah! Håller mig till Apotekets prylar. Eller säljer bilen...

2007-10-16 @ 16:42:06
URL: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0