Jag läser instruktioner, innehållsförteckningar....

Ja, jag läser instruktioner!
När jag sk tex monter saker från IKEA, eller sätta igång det nyinköpta akvariumet.
Jag läser instruktioner på färgburkar, rengörings grejer, matförpackningar och jag läser recept.
Dessutom följer jag dem slaviskt.
Jag läser innehållsdeklaraioner på mat, hudvård och mediciner. Vill inte få något som vi inte tål.
Frågar någon om något som jag inte vet svaret på, de behöver inte fråga mig...räcker om jag hör frågan, så tar jag reda på det. Genom att googla, ringa, läsa eller fråga. På ett eller annat sätt ska jag veta.

Jag antar att detta är ett typ av kontroll behov, vill inte misslyckas. Och misslyckas inte så ofta med denna typ av saker heller, så det är ju bra i och för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0