Utmanad av FyraGryn

(Lite annan typ av utmaning)

Jag heter Helena Lindholm och är 67 år.Bor i sundsvall.
Jag är pensionär men jobbar för fullt med Sundsvalls Jazzklubb och spelar i flera olika orkestrar.
Jag älskar allt med städning och dessutom gillar jag människor som inte tänker.
Jag har tre barn. Mitt hår är brunt och mina ögon svarta.
Jag älskar hårdrock och min idol är Pavarotti.


Gör såhär :
Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
ålder = mammas ålder
yrke = pappas yrke
intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
hårfärg = tröjans färg
ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du ine tål
Idol = den du senast lyssande på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0