10 000 steg

Det står överallt att man ska gå 10 000 steg per dag. Man kan även utföra någon annan fysisk aktivitet och överföra det till steg, men totalt 10 000 varje dag!
Jag tänkte göra ett försök....kanske inte 10 000 varje dag men det kan i alla fall vara ett mål framöver.

Igår blev det 6782 steg.
Idag har jag köpt nya gympa dojjor som förhoppningsvis skall göra så att jag inte får så ont runt vristen och fram på smalbenet. Stabila och uppbyggda på så sätt som jag behöver, en kanon bra sko, enligt killen på Team Sportia.
Idag blev det också en massa steg, men jag låg sedan på stegräknaren såden nollställdes nu när jag skulle kolla...typiskt.
Men det är en ny dag i morgon med nya steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0