Finanskris eller ej?

Alltså vi har alltid haft finanskris i det här hushållet.
Och nu lägger vi om ett bundet lån till rörligt , får lägre ränta.. och kan dessutom få bort ammortering på 2000 kr/mån.
Jag har inte tidigare haft ett jobb där jag fått möjlighet till att jobba över och få övertidsersättning.
Nu har jag ett sådant jobb.
Övertid ibland om läget tillåter.
I december är det i princip fritt för hur mycket övertid jag vill... minst 4 timmar kommande vecka..de timmarna har jag gjort idag och ska väl passa på med lite mer. I januari kommer det också att bli beordrad övertid och faktiskt är det helt ok när det till slut kommer lite mer på löneutbetalningen.
Så finanskris..nja..risigt läge = alltid, men kris...nä.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tänker som du..KRIS..nej, men absolut för de som blivit arbetslösa.För oss andra..? Knappast. Nu blir allt billigare..o boven i dramat..media.

2008-12-16 @ 08:02:51
URL: http://tinasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0