Lucia i Alnö kyrka.


Så var årets lucia i Alnö kyrka klar. Det var som vanligt jätte bra och ungdomskören är verkligen duktiga på att sjunga.

Jag, mannen, yngsta sonen, min mamma och så lilla guddotter Tuva var med.
Och Tuva höll låda.
Säkert 100 ggr sa hon högt och tydligt "Titta där är Frida" eller Fjida som hon säger.
"Fjida vill också vara med"
"Frida kommer nu"
"Titta där är Fjida"
"Oj det är MÖRKT ute" (mitt under ett solo)
"Peter! TITTA DÄR ÄR FJIDAAA!"

mm... ja ja så är det när man är 2 år.

Och väl hemma så är det -9 grader kallt.
Massa snö och ser ut så här.
     
Så som det ska vara i december!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Snajsigt med film och allt ;)

Ja, de är verkligen duktiga att sjunga.

Och självklart måste man få peka ut kussen :-)

2008-12-13 @ 21:04:58
Postat av: Elisabeth

Nog för att lucia redan har passerat, men jag tyckte det var roligt att lyssna till det fina luciatåget nu! Det är som lite speciellt att sitta i kyrkan.. och se lucia, med tärnor komma gående.

Tack för att jag fick följa med lite...



Varm kram...

2008-12-16 @ 07:17:35
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0