Missförstå mig rätt?

Min chef sa idag att vi måste jobba på ett annat sätt i gruppen. Äntligen!
Vi skulle testa med 50 % i telefon och 50 % administrativt. Det förslaget sa jag i november och blev totalt ned röstad...MEN
Det är precis det vi behöver för att få en balans och kunna jobba bort det som normalt sett blir liggandes på hög.
Jag säger då till henne "ja vad bra, det vore ju jätte bra om det gick att få till en balans mellan telefonen och det administrativa"
och då svara hon "ja men det kommer vi aldrig att få, telefonen är prio ett, det går inte att få bort admin högarna"

Öh....var det inte det vi skulle försöka med....missförstår jag henne eller hon mig?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Låter som du har en chef med mycket prestige.
Hoppas det nya kommer att fungera bra.

2008-01-29 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0