Givare eller Tagare

Jag är en Givare.
Jag skulle kunna ge pengar, saker, upplevelser, tjänster ja allt. Om jag bara hade pengar, saker osv.
Jag ger i form av att jag lyssnar, jag ställer upp osv.
Men jag är dålig på att ta emot.
Jag vill ge mer än jag gör, mer än jag kan....jag vet inte hur jag ska få det att gå ihop. Just nu måste vi få vårat eget att gå ihop, om det nu gör det?

Men alla vänner och bekanta.
Jag ger er allt jag kan i form av vänskap och hjälp så mycket jag bara kan. För jag ÄR en GIVARE och det kan och vill jag inte ändra på.






(ska bara lära mig bli lite bättre på att ta emot )
och jo...vill någon donera en miljon eller så, så lovar jag att jag ska ta emot och även dela med mig :-)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Bara så du vet så finns vi alla till för dig och tar emot när det behövs.

2008-07-23 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0