Olyckor som sker precis innan/efter...

Den här sommaren har vi kommit precis innan/efter olyckor.
Det började när vi var på väg från dalarna i juni. 
Precis efter vi åkt förbi alfta-bollnäs sträckan så välter en tankbil med svavelsyra (eller vilken syra det nu var).
När vi, på samma resa, sedan åker ut från Söderhamn har det
precis innan skett en singelolycka.
Ett par veckor senare åker vi på semester.
Precis innan vi kommer till Örebro har de skett en olycka mellan långradare och personbil med dödlig  utgång för föraren i personbilen.
På liseberg händer olyckan med rainbow veckan efter  varit där.
När vi är vid hallandskusten passerar en tromb över en camping som ligger tre mil norr om vår camping.
På väg mot Dalarna igen händer en olycka precis efter det att vi åkt förbi Marieberg utanför Örebro.
Igår när jag var på väg till stugan så har en bil precis innan jag kommer mött en bil som färdades på fel sida vägen. 
Han väjar ner i diket träffar ett träd och voltar runt på taket.
Idag så händer en olycka precis på avfarten till vår väg, precis när jag skulle åkt, men jag stannade hemma.

De kändes idag som om de kryper närmare och närmare. Hu vilken obehaglig känsla. Nu får det sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0