Rocka rockring...eh?

När jag var mellan 6 och 14 år var jag en hejare på rockring. Hade inte någon stoppat mig skulle jag lätt klarat av att rocka från 1974 till nu år 2008.
Men idag 40 år fyllda så bara liksom inte fungerar det...
Trodde väl inte att jag skulle vara en stjärna direkt men jag trodde i alla fall att det skulle gå en liten stund. Ja, det är väl som att cykla eller åka skidor mm, när man lärt sig det så kan man det.

Tekniken är inte där.
Eller är det så att kroppen, som när man var 6 år var rak och platt eller när jag var 14 år och såg ut som en mindre bystig variant av Betty Boop, inte riktigt nu har samma förutsättningar. Ja alltså nu när den mer är lik en BarbaMamma?
Ja inte vet jag.
Men kul hade jag och barnen i alla fall när jag testade och testade och testade *asgarv*....

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Jag vet!!

Trodde jag oxa att det var som med cykeln, men icke!!

Har vid nagot tillfalle provat att "snurra runt en pinne" - du vet nar man sitter uppe pa en pinne med ett ben pa var sida och snurrar runt, framat - och det gar inte heller (och jag som kunde snurra hur mycket som hellst!)

Grymt!

Maste vid nagot tillfalle prova pa enhjuling oxa, for det kunde jag da. Hmmmm.....

2008-07-04 @ 11:09:52
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0