Slut på jobb...nytt jobb på g?

Slutar mitt vikariat "på riktigt" nu på torsdag.. SKÖNT!!
Har sökt ett par jobb..får se vad som händer.

Idag, kl 21.00, ringde ett annat företag och undrade om jag var intresserad av att jobba hos dem!! Kanon!!
Jag hade sökt en tjänst i en närliggande stad men för den tjänsten hade jag inte rätt profil, nu hade det dykt upp en tjänst här i stan och de kände att jag kanske var rätt person för den tjänsten. SPÄNNANDE!!
Jag vet i och för sig inte rktigt hur de jobbar men det får jag väl höra på måndag när jag ska dit.
Kanske kan detta vara det jobb som får mig bort från försäkringsbranchen.....Vi får väl se om jag vill och om de vill.............................................................................................

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad spännande. Lycka till!!

2008-06-03 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0