Världens bästa morföräldrar

Världens bästa morföräldrar har mina barn. Just nu är de i fjällen några dagar med dem medans jag och mannen är hemma och jobbar. Vi ansluter på onsdag till gänget i fjällen.
De åkte i förmiddags. Första motgången kom nu. Sonen som är 9 sms:ade
"Hej jag längtar efter er, bara för att jag inte skickade en låt till storerbror så  skällde dom ut mig"
Jag svarade med kramar mm i sms.
"Men jag längtar hem till er"
Jag svarade med mer kramar och pepping
"Men morfar är också dum" (han hade hållit med mormor)
Ja då ska jag prata med honom
"Jaa gör det"
Så var det löst.

Man kan inte alltid få sin vilja igenom. Men dumma är väl att ta i. Lite mat i magen så kommer allt att bli bättre. Och som sagt de kommer ha det kanon för bättre kan de inte få det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0