40 år !! Snart.. men fest idag.

Ja så var dagen avklarad. Det blev en drop-in variant med mat och tårta.
Trevligt och lagom med besökare. Men det känns ju alltid som om man inte hinner med alla riktigt så mycket som man skulle vilja. Alla var i alla fall varmt välkommen och verkligen uppskattade.
Hade en frågetävling där min äldsta som hade flest antal rätt, men den som utsågs som vinnare var en utom familjen och det blev då K Lö, grattis!!
Här föjer en bild på en av de goda tårtorna min mamma gjort, tack mamma.


Kommentarer
Postat av: Asa Eden

SUPER-DUPER-GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du ligger ett ar fore mig, jag ar "bara" 39 - he he he!!

Tartan ser smarrig ut, tittar in lite senare - satt pa kaffehurran!

2008-05-20 @ 12:42:17
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0