Fest och glamour

Jag är ingen glamorös människa.
Även om jag ibland skulle vilja vara lite mer stylad, stilig, hipp, eller vad man säger...så är jag inte det. Det är inte jag.
I morgon ska jag på fest.
Vill vara fin.
Vet inte hur jag ska bete mig för att bli det???
Om det inte vore för...så skulle det vara bättre. Om det inte vore för.. så skulle jag...

Nu är jag som jag är.
Jag ska klä mig diskret med lite lagomt med smycken, lite mer smink än vanligt, jag ska göra mig så fin som jag känner är bekvämt och jag ska vara jag.
Jag ska njuta av kvällen och gratta min vän.
Nu känns det bra igen :-)

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Hoppas att du hade kul och att du var riktigt fin!

Ha en bra helg!

2008-05-31 @ 10:46:23
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0