Nu duggar inbjudningarna tätt

Alla 1968 års vårbarn fyller 40.
Så även jag. Imorgon blir det en liten bjudning med kallskuret och tårta här hemma. Hade inte planerat att ha något men tydligen ville folk komma så det var väl lika bra att ta alla på en gång.
Självaste födelsedagen är den 23:e men då planerar jag att vara i London.



*Har inbjudningar som väntar, men presenter är svårt att hitta på...ibland. En kompis som fyller år 1 vecka efter mig har    istället en fest där man betalar 200 kr för mat och dryck och inte köper present. Smidigt.. men jag täker inte komma tomhänt ändå KLö bara så du vet ;-), en blomma eller något får jag nog hosta upp till i alla fall.
*En annan inbjudan ett par veckor efter till en svägerska (blir det va?..eller) jo min mans brors sambo. Men vad har hon och vad saknar hon? Tips I... jag vet att du är här ibland och läser.
*Och så har jag en missad fest där jag tänkte gratulera 40-åringen i efterskott, tror jag vet present men tar gärna emot tips för KS som fyllde i mars månad.

Dessutom är det 10 års kalas för min brors dotter som fyller år dagen innan mig.
Sedan har vi alla våra tre barns avslutningar och en avslutning där en kusin till barnen tar studenten.
Och så midsommar då mamma fyller 68 år......och säkert fler som jag just nu inte minns.

Undrar om jag ska lämna över presentinköp och planering till mannen i år?
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
ursäkta men... gud vad jag är kul :-)
HA HA HA HA HA
tror inte det....




(bild från: http://www.eyesondesign.net/pictures/flowers/pictures_flower3.htm)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahahahaha, ja jädrar vad rolig du var nu. Jag tror bröderna är ungefär lika duktiga på det här med presenter...not. =)

Vi har också en hel drös med presenter som ska inhandlas nu, men det mesta är faktiskt klart.

Ang. önskningar från mig så har Klas fått lite tips så kolla med honom.

2008-05-17 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0