ALDRIG kan allt flyta på..

Vi har gått igenom arbetslöshet, föräldraledigheter, sjukskrivning läääännge för mig, arbetslöshet och så nu när jag börjar komma på fötter (hoppas jag) och vi skulle kunna få en ok ekonomi. Då blir mannen sjuk! Han som aldrig är sjuk,.

En kronisk sjukdom som heter addisons sjukdom, han kommer säkert att komma tillbaks snart till jobbet men ändå...det känns som om ...ska det aldrig vara nog??
Jag har min Fibromyalgi, min allergi och astma, min hjärtutredning som ej är klar.
Barnen har pollen, pläsdjur och födoämnes allergier samt astma.
Och klippan som aldrig är sjuk...är nu också sjuk.

Vad ska vi luta oss mot nu?
Jag vet att det finns många många som har det värre..men ändå..när ska vi få lite flyt i livet??

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Förstår hur du känner, men du ska se att det ordnar sig! Ni är starka och tillsammans är ni oslagbara. Styrkekramar!

Hälsa P.

2008-10-21 @ 18:01:20
Postat av: Anonym

Det ska nog ordna sig när han börjat ta sin medecin.

Vi ska göra allt vi kan för Er alla 5. Kramar mamma.

2008-10-21 @ 21:15:37
Postat av: Helene

Om P tyckte sköterska glodde lite för länge på honom idag när han lämnade över sina tabletter till henne så får du förklara att jag blev lite stirrig när jag såg namnet och att jag läser din blogg, och att jag känner hans bror och... ja... att jag bara blev lite ställd när jag såg att det var han!!! Kram på er och hoppas det snart blir bra!!!

2008-10-22 @ 22:16:14
Postat av: Katarina

Helene:Tänkte igår.."undrar om han stöter på henne där, nä hon jobbar nog inte..." men nu ska jag berätta,ha ha ha!

2008-10-23 @ 17:07:45
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Nää... Fan vad orättvist. Stora kramar.

2008-10-23 @ 20:26:56
URL: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0