Ja men skjut mig då!

Är det inte lika bra att ni skjuter mig med en gång.
Eftersom det bara är skit med min hälsa... och dessutom !!
Idag när jag står och lagar mat så skär jag mig (igen) på en av de knivar som "mannen slipat så bra". Så jag känner hur kniven stöter emot skelettet inne i fingret..ja nästan i alla fall.
Och eftersom jag redan är så trött och slut och smärtpåverkad så hamnar jag på golvet i badrummet , gråtandes, blödandes och mannen får plåstra om mig (rätt åt han, när han slipar så bra...).
Så nu är det nog. Orkar inte fler bakslag.
Skjut mig eller låt mig få bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Inga skott härifrån. Många varma tankar, dock. Finaste du. Så här ska det inte vara. Innerligaste cyberkramarna till dig. /G

2009-04-18 @ 21:35:59
URL: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/
Postat av: Isabelle

Det kanske var tårar som behövde komma ut. Men jag förstår din frustration. Nu får det väl ändå vara nog. Du ska se att det vänder snart, det är jag övertygad om.

Ta hand om dig och var snäll mot dig själv, det är du värd. Stora styrkekramar!!

2009-04-18 @ 22:26:41
URL: http://isabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0