Vägning och viktminskning

Japp då är det dags för vägning och blodtryckskoll på vårdcentralen.
Ska passa på att fråga lite om min kassa mage med.

Annica undrade hur jag gjort för att gå ner 18 kg.
Läs tidigare inlägg om det här.

Jag har nu nått mitt mål, tror jag, men har bestämt mig för att försöka ta två-tre kg till. Om det går...
Har ju tidigare gjort en liknande viktresa och då gick jag upp ett par kg när jag slutat med tabl. Denna gång har jag ändrat mitt matbeteende (säger man så?) och tror att jag kommer att klara mig bättre. Om det inte är så att min kropp har fel på förbränningen och behöver de här tabl.
Så ett par kg till sedan så ska jag bara försöka strama upp kroppen lite, hur nu det ska gå??
Nä nu väntar snart Dr O på vårdcentralen så det är bäst jag åker och hör hur han haft det i USA på sin semester :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0