ÅÅh det gör ont

Har precis varit hos mina föräldrar och där hjälpt pappa till bilen (ja han hade nog kunnat gå själv, men för säkerhets skull höll jag i honom).
Han skulle hellst inte få feber hade ju cancerläkaren sagt, om han fick det och den blev över 38,5 skulle han läggas in.
Idag fick kräktes han, frös och fick feber. 39.3 när jag var där.
Så det var bara att åka in till sjukhuset.
På honom faller håret.
På mig faller tårarna (när jag är själv, i bilen, på natten, på promenaden,nu ensam i soffan)
Åh det gör såå ont att se
Min älskade älskade pappa


Kommentarer
Postat av: - H*

- åh hoppas det löser sig! krya på han!

2009-08-06 @ 17:34:06
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Lotta

Tårarna rinner för mig också efter att ha läst detta.

Styrkekramar i mängder till er från mig.

2009-08-07 @ 01:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0