oj vad trött jag är

I natt var jag ute och kollade på meteoritregnet kom in kl 01.30
Det var coolt. Som stjärnfall om och om igen.

På förmiddagen tog jag en promenad med PromenadKarin. En timme.

På eftermiddagen spelade jag och barnen minigolf.
Efter det blev det Ica Maxi, utan fantasi, och väl hemma matlagning.

Så får jag ett ryck och drar ut mannen på en cykel tur. 18.45 åker vi iväg. 2,6 mil.
Glömde att jag redan varit ute på 1 timmes promenad...

Och nu...känner jag att jag är lite trött :-D

Kommentarer
Postat av: - H*

- ah lite trött är jag med !

2009-08-13 @ 21:32:54
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Michaela

Du skulle ha väckt mig! Vad coolt. Tänk att jag missade det :)

2009-08-14 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0