Simma 1km

Undrar just om jag blev utlurad igår? 
Tänkte inte springa igår eftersom det regnade, men så såg jag på FB att fru Helene T skrev "Löprunda på G" och jag tänkte...jasså ska hon ut i regnet..då måste ju jag ut med.
Så jag stack ut på en 45 minuters jogging.
Idag skulle jag inte ut..igen..
Huvudvärk och magknip halva dagen.
Men så ser jag igen på FB att samma fru är på gång ut igen..ska hon ut idag igen, tänkte jag då. Eller lurade hon bara ut mig i regnet igår. Ja, inte vet jag. Men idag orka jag bara inte springa efter denna huvudvärk och dessutom var det kvavt ute och då kommer min astma, värre än vanligt.  Mannen stack ut på en cykeltur, men jag orkade inte det heller. 

Så...
Jag hoppade i bilen och åkte till badet och simmade 1 km iställe :-D

Undrar just hur j-a smart det var med tanke på min fibro..det brukar ju inte vara så smart att börja med 1 km. Hade ju kunnat tagit 500m eller så...men det var ju så lätt...morgondagen lär utvisa om det var smart eller ej..

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Vad roligt! Vad glad jag blir att jag inspirerar dig! Tyvärr blev det ju då ingen löprunda i onsdags i regnet. Lyckades krångla mig ur det (läs bloggen). Men igår blev det iallafall 8,5 km. Jag är otroligt imponerad av dig och din träning. Vet inte nån som är så fokuserad och har sån självdisiplin som du. Har du lust att dela med dig lite?!

2009-08-28 @ 11:32:25
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Katarina

Helene: Jaha det var väl det jag förstod. Men tack i alla fall för att du drog ut mig.

2009-08-28 @ 15:42:10
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Asa Eden

Hurtbulle!

Fundera noga innan du flyttar till Italien, antingen ar det FOR vart, hett o klibbigt eller sa ar det blasigt, kallt, ruggigt pa vintern. Finns nog battre klimat. Luftfuktigheten ar superOtrevlig - kolla in att det ar nagotsanar "torr" luft i ditt dromm-stalle;) he he he.....

Jag haller som bast pa att torka golv har (liten rast sa att det torkar innan jag kan stalla tillbaka fatoljen och torka vidare....) och svetten fullkomligt droppar om mig!! Uuuuuaaaeeeehhh!!!!

Kram Asa

2009-08-28 @ 19:34:48
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0