2009

Så har ett år gått.
Ett år som varit både bra och absolut mindre bra.
*I flera år har jag förföljts av sjukdomar av olika slag. Och det är hanterbart, oftast.
Men när mina nära blir riktigt sjuka så är det jobbigare. I år fick pappa cancer. I år fick min kompis cancer. I år fick pappas spelkompis cancer och dessutom vet jag fler. Fy f-n för denna sjukdom. Nu hoppas vi att alla behandlingar bitit och skit cancern är borta för gott. Nu hoppas vi att min kompis behandling fungerar och att hon får bli frisk och gå vidare.
*I år var det även ett bra år med nya upplevelser och erfarenheter. Som Lidingöloppet tex. Hade väl aldrig tänkt vara med på något liknande. Men tack vare tillfällig sinnesförvirring och axa.se så blev det av.
*I år nåddes också -18 kg, inte illa.
Nu väntar ett nytt år.
Med nya möjligheter.
Ännu en gång hoppas jag på ett bättre år utan sjukdomar och bekymmer. Och även om det kanske inte är realistiskt så hoppas jag och kommer att göra det bästa för att det ska fungera.
Jag ger inget nyårslöfte. 
Jag bara hoppas
och försöker.
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0