Kompromiss

Ibland får man göra en kompromiss.
Vi skulle till fjällen i morgon. Värdeleksprognosen säger -21. Jag säger: vi stannar hemma.
Med köldallergi och -21 känns det inte som någon hit att stå ute 00.00 och skåla in året.
Gå ut varje gång det är toa besök och ta en promenad till servicehuset.
Barnen blev halvt besvikna, men inga jätte protester. De får ju åka på fredag och jag kommer senare i början av nästa vecka (måste slita lite åt staten först).
Idag har vi -18 här, igen...så det blev en sväng till mediamarkt och nu spelar vi Wii här hemma.
En bra kompromiss och alla är rätt nöjda tror jag. Dessutom finns ju spelet längre än nyår...

Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll:)

2009-12-29 @ 16:23:41
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jasså ni har också "åkt dit" på att köpa ett nu :) Ida och Petter hade pratat om wii hela vägen hem så till slut hade de stannat och köpt ett ;)

Hoppas ni får en härlig nyårsafton med en rafflande familjekamp.

2009-12-29 @ 18:55:37
URL: http://isabloggar.se
Postat av: Katarina

Börjar redan få ont i armen. I morgon ska jag testa Wii fit plus. Himlar vad jag kommer att bli vältränad och snygg :-D

2009-12-29 @ 20:47:56
Postat av: Asa Eden

Hua vad kallt!!! Har har vi lite mulet och gratt idag, nagra regndroppar faller och havet ligger platt. Nyarsafton kommer att firas har hemma. Enkel middag med van-familj. Vid midnatt far jag ga ut och forsoka lugna ner 2 livradda hundar. Gott nytt ar! Kram Asa

2009-12-30 @ 09:52:49
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0