Jag = min mans dotter??

Min svärmor var på kusinträff här om veckan.
Svärmors syter berättade då att hennes son fått se julkortet som vi skickade till dem vid jul (alltså till min mans moster). Så när sonen (min mans kusin) tittade på kortet, så tittade han och tittade, och tittade....
Så efter en lång stund så utbrister han:
"Men har P fyra barn!!"

hahahahah

Kortet var ju av mannen och mig och våra tre barn, men tydligen ser jag såååå ungdomlig ut att han trodde det bara var P och "de fyra barnen"...hihihi.
Gissa om jag gillar P:s kusin A, vilken trevlig människa det måste vara :-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha.. Måste vara en mycket trevlig person. Snacka om att plocka pluspoäng =) I alla fall hos dig. Frågan är ju vad det säger om Peter?

2009-02-22 @ 13:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0