Promenad i dagsljus

Har precis kommit in från en promenad i dagsljus...Det var ett tag sedan.
Sådana här dagar kan jag känna att det ändå finns hopp. Efter att ha haft en otrolig värk nästan hela februari och även en del i januari, med bristande krafter som resultat, så kan jag ändå känna livet komma åter när jag får gå ut en stund och inte ha jätte ont.
Trevligt sällskap, lite skvaller, behagligt väder..ja då är livet rätt ok.




(men ett moln så klart...höger axel bränner, en igenkännande brännande värk..inte bra alls. Sjukgymnasten kommer på tisdag till mig på jobbet, bara att bita ihop tills dess)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tänk vad lite ljus och sol kan göra för välbefinnandet. Jag känner precis lika.

Hoppas du kan få bra hjälp av sjukgymnasten.

2009-02-25 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0