Underbar husläkare....INTE...eller?

Jo då han är kul. Vi har roliga samtal.
Men jag har mött min överman, jag tror han är den enda som fått mig svarslös. (inte många som lyckats med det)

Tex här om dagen när jag ringde honom pga av magbesvären så frågade han mig om allt vad gäller magen, tarmar mm. Han måste ju utesluta/kolla allt.

 Så frågar han:
"Men du är väl inte gravid då? "
 Jag:
"Nä, om sundsvalls sjukhus gjort sitt jobb rätt så ska jag inte vara gravid, eftersom mannen knipsat av"
 Dr:
"ja,ja..Men det finns väl andra leverantörer i Sundsvall"

och allt jag får ur mig är...NÄ MEN HALLÅÅÅÅÅ!!
men efteråt skrattade jag gott...
tur man har ett avslappnat förhållande till sin husläkare, önskar alla hade det så bra som jag....





(Thank you, jag tror även du är hit ibland ;-))

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahahahahaha.......

2009-02-12 @ 21:19:16
Postat av: Helene Nilsson

Ååå vilken skön kommentar!!!

2009-02-12 @ 22:22:50
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin
Postat av: Leonora

Hoppas du får en underbar dag :)

allt väl?

2009-02-13 @ 11:35:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lelle

Hahaha... Gud vad underbart med människor och tillika sjukvårdspersonal med humor. Du verkar ha en underbar inställning till livet. Jag har tittat runt lite och du verkar ha det tufft omkring dig men du tycks hitta guldkornen. Väldigt lovvärt!

Förhoppningar om en alltid lika vacker morgondag!

//Lelle

P.S Är header-bilden utsikt över Siljan? Det känns bekant.

2009-02-17 @ 01:02:16
URL: http://levamedaddison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0