Vänliga ord.

Så har jag fått uppleva det igen.
Underbart!
Vänliga ord från en kollega i form av mail bla men även direkt till mig.
Det värmer.
Tack Doris!

Samtidigt så har jag, ännu en gång, blivit så förvånad att någon (en annan vän, inte kollegan) pratar om mig med en annan vän...alltså jag tror ju att ingen pratar om mig när jag inte är med..jag tror ju inte att folk tänker på mig, när jag inte är där...men uppenbarligen så nämns jag ibland i samtal vänner emellan, när jag är frånvarande..hoppas bara de säger något gott :-)
Jag tror även att folk inte minns mig..
Jag tänker nästan alltid på andra, hur de mår, hur de har det även om det inte är nära vänner...kanske ska ta och tänka på mig med ??...
äh..jag klarar mig :-)


Kommentarer
Postat av: Carin K

Nog tänker vi på dig när du inte är där, tro inget annat... vi saknar ju dina roliga historier vid fikabordet.

Du får gärna göra 33 pinnar per dag ;-) eller mer...

2009-02-12 @ 21:09:22
Postat av: Hanna

MEN Hallå.. som du själv sa ;) jag saknar dig ju.. vem ska ja annars surra öronen av.. alla andra börjar bli less på mig så snälla se till att vara där lite oftare ;D

Vad menar du med att vara där.. hehe.. din doktor hehe ;)

Kram på sig K så ses vi väl på fikat i morgon.. snälla hämta upp mig då .. tjao..

2009-02-12 @ 22:32:25
URL: http://silvershonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0