Vissa dagar..eller delar av dagar..

Då är det inte kul.
Som igår tex när jag gjorde kycklingsallad. Barar för att jag stod och höll i en kall kyckling, kall sallad, kall gurka mm så får jag en köldallergi reaktion på fingrarna. Det kliar så att det gör ont!! idiotiskt...
Käppte kort för att visa röda färgen men den framgår inte riktigt..
 En hand med normal färg (axels) och min allergiska..
Men det är bara att bita ihop. Det ger sig efter 20-30 minuter oftast.

Och så idag, när jag bokat in fika med en kompis..då har jag en jätte låsning i vänster del av nacken med tillhörande huvudvärk. Ja, men är det inte strålande!

Nu har jag klagat klart, så här är mitt liv och nu ska jag ändå åka och fika med Kristin. Det gäller ju att Njuta Av Livet, så gott det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0