Spikmattan har kommit

Jag beställde en spikmatta, nu har den äntligen kommit.
Första intrycket ska jag nu beskriva för er.

Provar ryggen först (inte nacke, bara rygg)

Det gör ont att lägga sig, speciellt bröstryggens nedre del innan det blir svank.
Men jag ligger kvar.
Efter en liten stund känner jag hur jag blir varm och säger till sonen att det känns som att ligga på
en värmedyna. Värmen sprider sig lite och det är jätte skönt.
Jag blir dessutom trött (är lite trött efter jobbet, men inte så skönt sömnig som nu)
Det enda som gör riktigt ont är när jag reser mig, får väl träna på det :-)

Så glatt överraskad och nyfiken på att prova mer.
Vill se om jag kan få igång värmen på rumpa, lår och mage där jag alltid är kall.
Vill även prova nacke och axel/skuldra där jag alltid har ont.
 (min är orange)
Köpt från Natur-produkter (även bild från deras sida)

Återkommer med mer test resultat när jag provat mer.
Men nu är jag nöjd, varm, prickig och röd på ryggen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad spännande. Hoppas du får positiva resultat.

Jag skulle också vilja ha en. Har provlegat och tycker inte alls det gör ont, hade iochförsig tröja på mig.

2009-01-19 @ 21:22:13
Postat av: Kicki

Isabelle: Tröja är FUSK!!!

2009-01-20 @ 18:02:02
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0