Viktkampen v 20

Det går fortfarande ner..men inte lika fort och det är ju inte så konstigt.
resultat efter 20 v.

-14kg
-15cm

Det märks men inte så mycket som jag trodde...eller så blir man hemmablind.
Men för att förtydliga lite vad det innebär mer än i kilo och centimeter så kan jag berätta att jag i juni köpte ett par jeans på VeroModa, i oktober köpte jag nya jeans tre storlekar mindre.. och idag köpte jag ett par jeans tre storlekar mindre ändå... (obs pratar tum storlekar. dvs typ 32/32 eller liknande)
Dyrt blir det..men kul är det .-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men du det syns ju jätte mycket.. tänkte på det i går!!! Oh my God!!

Önskar att vi kunde få löneförhöjning då klädförådet skulle behöva uppfräschning.. Å det kostar som sagt!!!

2009-01-24 @ 21:07:17
URL: http://silvershonan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ramlade in på din blogg av en slump, och måste bara säga grattis, och fortsätta kämpa. Riktigt bra gjort!

2009-01-27 @ 23:18:36
URL: http://saralitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0