Hemma igen

Tänk.
När vi är ute med husvagnen vill jag aldrig hem igen. Samma sak i år. Trodde det skulle vara anorlunda eftersom jag inte var så sugen på att åka iväg. 
Men nää. jag vill inte hem igen. 
Vardagen är inte min bästa vän. Med jobb, handling, tvätt och städ. Jag vill att det alltid ska vara helg eller semester. Ta dagen som den kommer, äta på papperstallrikar med plastbestick (eller det kan jag hoppa över) men att bara vara och inte ha något som väntar på att bli gjort. 
Men nu är vi hemma igen, hemresan tog tid då vi fick punktering på husvagnen.
Så nu är tvätten igång, maslin nr 2 av säkert 4-5 st, jag ska färga håret, vi ska städa husvagnen. ÅH..jag vill åka iväg igen!
Jag har två veckor och några stö dagar kvar på semestern, en tur till till dalarna blir det nog eller kanske en till nordnorge,men då utan husvagnen. Vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Begonia

haha vad kul att åka ut med husvagn :D

2009-07-19 @ 11:50:51
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

Mysigt med husvagn :)

2009-07-19 @ 12:16:40
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0