Mitt hjärta har rusat i två dagar nu..

men jag får tydligen skylla mig själv denna gång.
Såg i dag på morgonen att det som jag trodde var min hjärtmedicin i necessären i verkligheten var allergitabletter.
Så istället för en allergitablett och en hjärttablett så har jag i två dagar tagit två allergitabletter. PUCKO!!
(så blir det när man smyger upp i en mörk husvagn när alla andra sover och man inte vill störa dem)
Inte konstigt att min vilopuls var över 110, och att när jag körde bil igår in till halmstad säkert hade puls på 130...
Kanske även skulle gå lättare att springa idag mot igår när jag igen fick en maxpuls på 219...
Ja ja..jag vet..kommer inte hända igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0