Blommor från mannen!!

Idag kom mannen hem med blommor, tulpaner.
Ursäktande: "Gerberan var inte så fin på butiken". Han vet att det är min favorit, men tulpaner är ju jätte fina de med, och bara att få blommor är ju trevligt och hör väl inte till det som händer sååååå ofta även om han blivit bättre på små överraskningar.

Nu var det väl inte en så stor överraskning, hade det nästan på känn...för det kan ju kanske ha att göra med att efter mitt besök hos företagshälsovårdens sjukgymnast, var jag så irriterad/besviken att jag, sittandes i bilen på parkeringen utanför det närbeliggande gatuköket, ringde till mannen och grinade!
Jag gråter sällan, så frustrationen var total.
Jag biter ihop.
Men ibland brister det, och oftast när jag är arg eller som nu besviken/maktlös.

Så efter snyftande, och skällande, och suckande..tog jag mig en 90g ostburagre (OBS Dr O. Ingen strips) och vatten.
Snöt mig, torkade en gång till under ögonen för säkerhets skull. Bet ihop och gick och jobbade igen.
Shit happens..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tummen upp till maken.

Långfingret upp till sjukgymnasten.

Kram till dig!

2009-03-09 @ 19:52:55
URL: http://isabloggar.se
Postat av: Helene Taflin

Håller med föregående talar till fullo!!!

2009-03-09 @ 22:59:38
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0