På fikat..

Kan man hamna i en massa olika typer av samtal. Vi har bestämt att vi inte ska prata jobb då, men det blir det ibland i alla fall.
Ibland pratas det djupa funderingar, ibland ytliga. Ibland saker med fräcka undertoner (Hanna) , ja allt mellan himmel och jord. Men man kan ju fundera vad andra tror om mig, och vad jag gör (Hanna) och inte gör hemma..intressant. Vi kan fortsätta det någon annan dag.
Ibland pratas det relationer, ibland nästan intima saker, men det är intressant att det finns en "oskrivern lag" eller en "oskriven gräns" om vad man pratar om eller ej. Kanske det vore bra för många om den gräsen inte fanns, men vill man egentligen veta mer ingående om alla runt bordet. Vad de gör på fredag kväll när barnen sover? ...eh nä, jag tror det är bra som det är. Men i alla fall så kan det vara kul att fundera.
Men nu ska jag sluta funera på det och göra något annat istället. Tex spela piano, men bara en liten stund så jag inte tröttar ut armen mer..(Hanna).

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aha.. se där.. nu vet jag ju vad du gör på en trevlig fredag kväll.. ;) när barnen gått till kojs och maken sover i soffan ;O) Visste att det var nå lurt hos er ;O)

Hoppas du inte tog illa upp :P men jag kunde ju inte hålla mig.. när sånna funderingar med under fundig ton tar sin början kan ja ju inte va tyst... DÅ EXPLODERAR ja ju ;D

2009-03-07 @ 07:21:04
URL: http://silvershonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0