Dotterns ålder och knä

Idag var dottern till ortopeden eftersom hon har besvär med ett knä, det har varit besvärligt till och från i 2 år snart.
Ortopeden kunde konstatera att de måste gå in i knä och titta. Troligen är det Minisken som är skadad och det finns vatten i knät som behöver komma bort.
Dottern längtar nästan till operationen, sa hon idag, för hon vill inte ha det så här.
Men det roliga i besöket var att läkaren frågade Frida: "Ja ha, går du i andra ring eller"
Frida, något förvånad: "Nä..jag går i 7:an"
Varpå läkaren tar upp journalen och kollar födelseåret som för Frida är -96
"Oj, jag som trodde du var -92:a som min dotter" säger läkaren då jätteförvånad!!
Det är svårt det där med ålder.

Kommentarer
Postat av: Frida

det är Nwe moon som jag inte får gå på, dom har satt åldersgränsen på 15 år nu :(

2009-11-17 @ 17:38:25
URL: http://lillajag12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0