Farsdags present

Jag och mannen åkte till köpcentret för att inhandla farsdagspresent till min pappa och till mannen.
Vi gick in i en butik, där vi tänkt handla till min pappa, men vi blev jätte tveksamma...och bestämde oss för att kolla vidare. Vi var in i varenda butik som skulle kunna ha detta till min pappa. Efter 1 1/2 timme så är vi tillbaks till första butiken igen och köper det som vi först tänkt. Hade alltså kunnat spara lite tid där.
Mannen tvekar om sina önskemål, och funderar, och velar. Men till slut så hamnar vi på TeamSportia, en av mina favorit butiker, och där köper vi en present till honom som barnen får ge han i morgon. Och så fanns det en till mig med :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0