Lite motigt

Just nu avlöser förkylningar, illamående, huvudvärk, magont mm, varandra här i familjen. Det går runt.
Och har gåt runt i veckor nu känns det som.
Idag vaknade jag förkyld.
Det blir ett bakslag i träningen.
Ett annat bakslag är på jobbet, där man plötsligt ändrade sätt att arbeta efter. Och jag är inte med på det nya.
Brukar vara öppen för förändring men inte den här gången. För detta arbetssätt innebär att de tar ifrån oss all egen möjlighet att styra arbetet och allt blir toppstyrt.
I min grupp har vi haft ett otroligt bra samarbete och vi har klarat det vi ska. Alla är delaktiga och vi skapar bra strategier att arbeta efter. Vi har haft kul dessutom när vi peppat varandra att klara dagar och få bra statistik.
Men nu är arbetsglädjen som bortblåst.
På tisdag ska de förklara varför vi ska arbeta på detta sätt och det ska bli ett intressant möte. Jag är laddad.
Så nu gäller det att bli frisk så jag kan vara med, så jag kan ta tag i träningen, så jag kan ta andra vaccinationen i slutet av veckan, och så klart av den enkla anledningen att jag helt enkelt inte vill vara sjuk.
Lite motigt just nu, men det är bara att komma igen.

Kommentarer
Postat av: Carin K

Håller med helt vad gäller jobbet . . .

Krya på dig/er..

2009-11-15 @ 12:36:33
Postat av: Isabelle

Ta hand om dig och vila ordentligt. Hoppas verkligen ni får vara friska framöver.

Krya på dig-kram.

2009-11-15 @ 12:37:15
URL: http://isabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0