November träning

Jag följer programmet på www.axa.se, ungefär. Gör en egen variant men minimum är nybörjarprogrammet (klicka så kommer nu dit).
Men jag tänkte nog simma en dag i veckan så det får väl vara mitt bonuspass. Så tänkte jag jogga lite så då blir det en mix av nybörjare och motionär programmet. Men det är bra att han en riktlinje och det är minimum nybörjare.
Det enda som känns som ett problem är att gå i elljusspår, gillar inte spåret på ön där jag bor. Och är för lat för att ta bilen för att träna. Men jag har en BRANT backe bredvid där jag bor, så det är väl bara att gå upp och ner flera gånger. För den är fruktansvärd på slutet. Skulle vara kul att veta lutningen men men,,,
Så nu kör vi november!
-
Lägger upp i mitt schema på www.shapelink.com efter varje träning. Lite kul att se statistiken efter varje månad.
Så här har det sett ut.
Okt: 14 pass, 9 tim 75 min, genomsnitt 42 min/pass. (sjuk 1 1/2 vecka)
Sept: 13 pass, 11 tim 19 min,  snitt 52 min/pass (sjuk 1 vecka)
Augi: 18 pass, 15 tim 6 min, snitt 50 min/pass
juli: 16 pass, 11 tim 15 min, snitt 42 min/pass

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Snygg statistik!

2009-11-04 @ 17:52:55
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0