Spännande med julklappar

I år blir det åter igen spännande med julklappar.
Mystiken och spänningen har varit borta i en massa år, då det är jag som styrt och ställt med alla klappar.
Vet vad alla kommer att få och från vem. har ju dessutom köpt allt.
Men i år!!
I år skickade jag iväg barnen med pengar så får de själva handla till mamma och pappa och syskon.
Har inte en susning vad vi kommer att få.....
Nästan så att jag måste gå och klämma lite på paketen som ligger inslagna och bara väntar på julaftonen.
Hm..nä kanske inte klämma och känna.
Men man får väl i alla fall kika vilket paket som är till mig ;-)

Kommentarer
Postat av: olatidman

va kul:)

2009-11-29 @ 17:15:46
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0