Shopping-inte alltid kul

Idag har jag hjälpt till med att bogsera bil. Kom åkandes över bron till vår ö och där står min lillebrors frus mamma med motorhuven uppfälld. Det var bara att stanna med andra ord.
Motorn gick runt men den tände inte.
Lillebror kom också och så fick han dra med sin bil och jag körde bilen som inte ville vara med. R har ju inte haft körkort så länge och ville inte köra någon av bilarna.
Den första bogseringen gick bra. Men sedan skulle vi dra till en verkstad istället. Då small linan av.
Vi knöt ihop den och drog iväg igen. Så small den ännu en gång.
Mamma och pappa kom med en ny lina.
Så nu återstår att se om den verkstaden har tid annars så är jag rätt säker på att ännu en bogsering återstår....
---
Shopping var det ju.
---
I morgon ska jag shoppa, kanske inte så kul saker som står på listan:
*Panodil
*Bogserlina (eftersom vår är spårlöst försvunnen)
Så..
Apoteket och Biltema... Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0