"Nöd-daim"

Jag har en NÖD-daim i kylskåpet.
ICE (In Case of Emergency)
Nu är det nära att den försvinner, på en onsdag!
Jag är så hungrig och sugen på något gott, men jag har gett mig sjutton på att gå ner de 1,9 kg som fattas för att jag ska hamna på -20kg.
Så när jag stod där med kylskåpsdörren öppen och hör hur Daimen ropar på mig, så tar jag en tomat!!!!
Ja men hur kul är det då?
Dessutom tål jag inte riktigt tomater, kliar på läppar och i tandkött. Men vad då, vad gör man inte..
En macka fanns även i tanken, men nä.
Så en tomat, suck.
Nöd-daimen överlevde denna onsdag (tror jag) och finns nu kvar till nästa kris.

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Fy pyton vad du ar duktig! Sjalv har jag redan stoppat i mig mjolkchoklad och lakritsfiskar och inte hunnit till lunch annu!!! Hmmmmmmmm........

2010-08-30 @ 13:51:32
URL: http://silvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0