Fibromyalgi och smärta.

När man har fibro har man ont, mer eller mindre, men alltid.
Jag har alltid ont någonstans i kroppen (ben, rygg, nacke, armar, höfter, fötter), nästan alltid ont i magen på olika sätt, huvudvärk.
I går natt hade jag dessutom ett gallstensanfall och det är fruktansvärt. Efter det var jag öm i magen hela dagen.
Idag när jag vaknade hade jag inte ont i magen. Inte alls! Ingenstans och på inget sätt!!??
Helt suspekt känsla.
Det gör inte ont? Inte knip, inte magkatarr ont, inte ont åt gallan eller levern...
Är det så här det känns när man är fisk?
Jag visste inte att jag hade kvar magen eftersom den inte gjorde ont, var tvungen att lägga handen på och känna att jag kände något.
Men sedan blev det som vanligt igen. Suck.
Undrar just hur det skulle kännas att inte ha ont någonstans. Har glömt bort hur det var.
(Men jag är evigt tacksam att jag inte har värk som i går natt längre, för fy tusan vad hemskt det är. Hoppas det dröjer länge till nästa gång, för det blir säkert en nästa gång, detta var ju 4:e gången.)
Så nu njuter jag att gallstensanfallet är över. Att det värker i huvudet, nacken, överarmar, lår, smalben och fötter just nu, det gör inget. Jag är bara glad över att jag överlevde natten :-D

Kommentarer
Postat av: Noahalisha

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-12-01 @ 11:30:25
URL: http://noahalisha.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0