Stegtävling

1 dec -31 dec kör vi en stegtävlning på jobbet. 
Själv tycker jag det är en kass månad att köra det då alla har så mycket annat att göra och kanske vill mysa lite extra i soffan när julhelgen kommer. Men jag är med.
Trots att jag idag hade huvudvärk och var sååå trött åkte jag till Moove och körde ett pass på 40 min.
25 min promenad på löpbandet, högt tempo och så 15 min styrka.
Lagom start efter alla förkylningar, är fortfarande för rosslig för att ta långa promenader ute så det här fick räcka för idag. Några timmar är kvar på dagen och jag har hittills 5820 steg.
När jag är helt frisk siktar jag på min 8000-10000 steg, eller gärna mer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0