Positiva kommentarer

Var på Vårdcentralen idag. 
(Inte till min favvo dr. ska jag väl tillägga.)
Men jag fick några positiva kommentarer och det är ju trevligt.
Dels så fick jag plus plus plus för att min puls var så låg mot tidigare, det tyder på att träningen ger resultat och att syreupptagningen är perfekt. Jag som tidigare haft en vilopuls på 70 hade idag, sittandes 48!!
Sedan fick jag även beröm för viktminskningen och att jag gjort ett kanon jobb.
Han trodde jag vägde 60 men tyvärr inte....väger ju 66. Jag sa att jag ville ner tre till men det går inte och då så sa han "klart att du inte går ner just något nu, muskler väger mer än fett och nu får du väl mer muskler eftersom du är så aktiv"
Han sa även "du är jätte fin som du är" (hahah då hade han jju inte sett min mage...) " om du håller den vikten livet ut är det perfekt"
Men det var ju trevligt i alla fall.
Om det inte är så att han börjar få taskig syn...är ju pensionär och jobbar bara ett par dagar i veckan med akutfallen...
Nä. Han har säkert perfekt syn, ja vi bestämmer oss för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0