TRÖTT

Flera nätters usel sömn har gjort mig trött, tröttare än vanligt.
Idag på jobbet skulle jag vänta in ett sms från min mamma som vänligen ställt upp för att köra mig hem (eftersom bilen inte ville starta kl 06.40 utan sov vidare på parkeringen, eller vad den nu gjorde).
jag skickar ett sms och frågar när hon kommer.
Det vibrerar till i mobilen och jag slänger en blick, ser att hon skriver 5 min.
Var på jag svarar med. "Ok det blir bra" skrivet i JOURNALANTECKNING i ärende systemet på jobbet!!!
Tur jag inte klickade på spara :-s

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Ha ha ha. Dags att sova i natt kanske?! Kram på dig!

2010-01-20 @ 20:14:03
URL: http://taflin.net
Postat av: Carin K

ja men det hade väl varit en fin journal :D

2010-01-20 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0