Tjejvansbrosimning

Så var loppet avklarat.
Med inflammation i axlen. Men det gick bra och känns inte värre nu efteråt. Däremot var det lite jobbigt med astman. Men jag tog det lugnt.
Ville öka de sista 300m men jag fick inte tillräckligt med luft så det var bara att ligga lågt. Fick en ganska bra plats bakom en dam med "lagom tempo". Men jag ville köra på mer...
27 min 37 sek får väl ändå vara en bra tid med astma, fibro, inflammation i högeraxeln och kassa knän..
Jag är nöjd och lättad över att ha gjort ännu ett lopp i TjejKlassikern. Hade det inte varit för att jag blev sjuk till Vasaloppet så hade jag varit klar nu. Men nu är det bara att köra Lidingöloppet ännu en gång och så Vasan i vinter. (om jag bara håller mig frisk).
Så nu snart tränar vi löpning istället. Först ska bara mitt vänster knä få hämta sig, det är nog menisken som strular och jag har som alltid efter längre simning ont ont ont. Men om ett par dagar är det bra igen :-D

före loppet  beviset

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2012-03-18 @ 19:41:46
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0